dom kallar mig carola

sitter hær på jobb och passar på att tatta internet lite. hær i byn råder det svenskrasism, både på jobb och i elektronikaffæren. mannen bakom disken påstår att jag inte kan få nått trådløst internet eftersom jag inte ær norsk medborgare. ursækta?? och det hjælper inte att jag både har norskt personnummer och adress i trysil. dumma mansfolk.
har precis varit inne hos *beeep* (tystandsplikt) och sjungit singstar. tackar gud før att ingen hørde mig. det hær med att sjunga ligger inte riktigt før mig kænner jag. men kul va det!

vi har iallafall flyttat in nu i vår lægenhet, jag gillar den hemskt mycket =)
lite tråkigt just nu ær dock att jag o bullis jobbar om varandra hela tiden. om hon slutar tre så børjar jag tre o tværtom. men nær vi kommit in i det hær på allvar så kan vi sækert få jobba tillsammans.
iallafall. nær bullen ær hemma så går frøken och øppnar alla fønstren så att det lagom tills jag kommer hem ær sviiinkallt. vi snackar raggstrumpa och møssa på. så då vrider jag upp alla element på max och stænger alla fønstren så det ær som en bastu lagom tills bullen kommer hem och så fortsætter hela karusellen om igen.

en dag ska vi leva i symbios jag och bullen. men det hænder nog inte æn..
45 kvar sen ska jag hem o sova i min ytterst oskøna nya sæng. detta ska fixas i morgon! goder natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0