snark...

den här dagen har varit riktigt fantastiskt seg. bullen o joffa har varit på jobbet. jag har legat inne, försökt sticka två pannband, båda fick mystiska hål i sig. nu är alla andra ute, jag är fortfarande hemma, för jag börjar jobba halv åtta i morn. kuuuul. igår va vi också ute iof, och det va kul på förfesten, puben va lite dött. råder fortfarande snötorka men inatt va de åtminstone minusgrader.
Jag tycker pingsan kan dumpa öyvind o komma hem till mig och sympati-stanna-hemma. oj vad jag tycker synd om mig själv =). jag skulle kunna göra ett ryck o hoppa i kalasbyxorna. men jag kommer ångra det när klockan ringer vid sju i morn.. hmm.. what to do?

 fräscha roomies hos therese

stickhysterin fortsätter btw, igår hade jag, joffa bullen o axel syjunta hemma hos oss, otroligt kreativa va vi. mitt första verk blev väl inte direkt vad jag hade tänkt, det skulle blivit ett huvudband, men jag drog i alldeles för tajt så det räckte inte runt. pingo hade lovat att ha på sig min första kreation, hur dålig den än blev och här är resultatet taa-daa - en krage!


så himlans fint va???

 Axel i Joffas nystickade mössa



sambos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0