SNOWBOARD!!!

nu har jag inte skrivit på så länge så nu är väl denna sidan typ bortglömd, men iallafall, nu är jag tillbaka!
idag har jag åkt snowboard, det va så jäääävla kul! en del trött i benen nu, men i morgon är det dags igen!
igår fyllde jag år och kvällen spenderades i vänners goda lag eller va det är man säger, hemma hos herr bringner med baileys rödvin och irish coffee och så galenpanna då, fint ska det va!
annars va vi i sälen igår för att inhandla lite alkoholhaltiga drycker till mer rimliga priser, och vilka träffar vi inte på inne på systemet i lilla lilla sälen by?? jo dom två sydafrikanerna vi hängde med förra vintern. världen är alldeles för liten!
Ikväll blir det nog lugnt, tror jag =) victor kommer upp o hälsar på erik nu i helgen så en liten öl kanske det blir, men vi laddar för i morgon!





Kommentarer
Postat av: Madde

Så du överlevde snowboard-turen trots allt? :) Jaha, gårdagen var lyckad? Slå en pling vettja. Jag vill snaaeekkka.

2009-11-13 @ 16:55:46
URL: http://madlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0