att skjuta upp och skjuta för

nu har jag liksom haft en vecka på mig med dom här inlämningsfrågorna till skolan. men. här sitter jag sista dan ändå och har en liten störig fråga kvar. som jag verkligen inte orkar med. så vi skjuter på det lite till. snart så...
alltså 1800-talets hygien va liksom inte riktigt det jag tänkte att jag skulle läsa om va, meen meen.

Inatt hände det iallafall en mystisk händelse. medan jag hade nattvakt på jobbet så kom det två svartklädda män och tog alla våra utemöbler och blockerade ytterdören så bullen blev inlåst i lägenheten. alltså hon tittade ut o fick syn på två svartklädda män på vår veranda. jag hade ju dött. lyckligtvis överlevde hon o kunde ringa till vår hyresvärld som fick komma o gräva ut henne. vi tyckte att det här va ytterst mystiskt och har ännu inte fått nått erkännande, men vi misstänker starkt att nicklas kan ha nått med detta att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0