nisse the morotsökarhund

nu har vi precis varit på promenad med nisse ute i solen, det är bra för oss att ha hund =) nu har bullen gömt morotsbitar i hela lägenheten som nisse går och försöka nosa upp. det är ganska underhållande faktiskt

iallafall så blev jag ju medsläpad på powerwalken igår, men det va faktiskt skönt! jag bullen victoria, ina plus två hundar gick i 1,5 timmar, håll i hatten!
jag är ledig idag för första gången på 10 dagar, så jävla skönt! ingen stress idag, ska träffa therese nere i människobyn om ett tag och sen måste jag göra nån form av plan för mitt rum. jag gillar vår lägenhet som fan, men mitt rum är så opersonligt. det kan ha och göra med dom sjukhemsgröna väggarna.. kanske skulle köpa lite färg? nu är det bara 12 dagar fram till lön haha alltså det är ett under att vi fortfarande har pengar kvar.. jag tycker vi är duktiga!

och om det är nån som känner för att ge mig en pressent så har jag ett tips här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0