nu är jag trött på det här

jag hatar att vara sjuk. det är så fruktansvärt tråkigt. nu stannade jag hemma från emmy o idas inflyttningsfest igår för att jag trodde att jag skulle bli bättre men ICKE. fy.
caisa brukar ju lura sig själv ibland när hon är sjuk, och gå upp o duscha o sminka sig o så känner hon sig bättre, men jag har försökt det i tre dagar nu, det hjälper inte! känner mig fortfarande som en motbjudande snorklump. o bullen är på jobbet så det finns ingen som kan pyssla om mig heller, typiskt. försöker träna nisse till att kunna utföra lättrare sysslor, typ koka mig en kopp kaffe men hittils har mina försök inte varit så lyckade...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad bra att fröken lyssnar på kloka råd från mig, de värmer! du frågade inte du om var man kunde hitta i am kloot, de finns på spotify, du kanske redan har fattat de!! men men iaf fick en stark barca feeling! puh de va varmt där du!!!å så där superduperbra!!!!

2009-10-30 @ 00:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0