gångmarsch

alltså det är så kallt. (jag tänker alltid den meningen med madde-röst, assiioo de E SÅ kiallt) förresten så har vi fått en ny skåning att mobba här nu, stackars therese har tagit över efter madde. iallafall så är det långkalsong o raggstrumpa på. häromdagen när vi skulle till niklas så var det bilar som kom från fjället som hade några cm snö på motorhuven. det är ju september??
VI HAR FÅTT INTERNET NU!! så jävla gutt. nu kommer vi bli riktiga nördar.
och ikväll ska man bli utdragen på den där powerwalkstenden som härjar på jobbet. Ina och isabelle var ute igår. jag skulle följt med. men jag åkte till jessica och spelade guitar hero istället. det är också motion. men idag kan jag inte slingra mig undan. usch. det är kallt. jag mår lite illa när jag tänker på det. undra vad jag kan hitta på för ursäkt så jag ska få slippa...?

Kommentarer
Postat av: cool coolare MADDE

Jag måste säga att Nisse är ett otroligt kul namn på en hund. Heja er som får ha hund! Och sen tycker jag inte man ska mobba skåningar eftersom skåne är ursvenskan- fråga själv Fredrik Lindström och sluta agera språkpolis! Ja HEJA THERESE! Förresten så skulle ja säga att jag saknar dig som nässkydd en solig dag.

Puss.

2009-09-30 @ 17:17:35
Postat av: Jocke

Sitter här i solen. Ca 25-30grader, nästan vindstilla med sånär en bris som smeker mitt andlete. Vodkan kostar 70pix för en sjuttis... life is goooood.

2009-10-01 @ 05:01:06
URL: http://jockeschafer.wordpress.com
Postat av: den graciösa svanen

fy fan jocke. fast du kan inte åka snowboard om 2 månader HA

2009-10-01 @ 09:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0